الاثنين، 22 يناير 2018

كلمات اغنية عيدو رقصيتى شارموفرز و حسن الرداد ومحمود الليثى

اغنية عيدو رقصيتى اغنية لى  شارموفرز و حسن الرداد ومحمود الليثى اغنية فى الفيلم الجديد عقدة الخواجة , الاغنية ميكس بين اغانى الراب والاغنية الشعبية

كلمات اغنية عيدو رقصيتى

واليكم كلمات اغنية عيدو رقصيتى 
سالت انا على عم
بالمياه رشونى رشونى انا بالدم
بالمياه رديت انا ودى اوصلى 
متسحول وحاسس بالم 
طيب اهداء واسمع الكلام
هقولك حل تمام
سواء ماشى او راكب الترام 
عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى
ايه مضايق مش سامع المزيكا ده كلام
سواء مسطول او فايق 
طيب اسمع منى
حصل سواء تفاهم هوبا بوم خناقة
كرسى فى الكلوب شتمية اباحة
سلاح مسكو لبعض فى الساحة
هربة من الكاميرا وقع فواحة
اصحو صحفتى حوسة
فقر فقرى فقر منحوسة
ولقيت معركة محدش دارى حتى بكلامى
وفسط كل ده روحت داخل فى النص
دخلت فى ايدى مايك قولت اسمع وبوص
عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى عيدو رقصتى
انا كل ما احس بعوق نوش
اشغل المزيكا القاء اللى جنبى اتروش
انا كل ما احس بعوق نوش
اشغل المزيكا القاء اللى جنبى اتروش
ما انا اققولها يا ناس فى كلامى
ده كلامى كلامى كلامى
دنيا عجيبة دى بتلعب بينا
وتحط علينا من غير مواعيد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق